wtorek, 26 lutego 2013

Oriflame part 1

Witam ;)

Zapewne często będę Was zanudzać recenzjami kosmetyków, ponieważ dorabiam jako konsultantka w Oriflame. Obiektywnie mogę stwierdzić, że miewają oni gorsze i lepsze produkty. Ale sadzę, że moje recenzje pomogą którejś z Was w wyborze kosmetyku, ponieważ sama często szukam komentarzy do produktu.


Na zdjęciu widzimy:

 1. Wygładzający scrub cukrowy Milk & Honey Gold

Opis producenta:
Gęsty, pachnący scrub do ciała usuwa martwe komórki i nadaje skórze jedwabistą gładkość. Zawiera organiczne ekstrakty z miodu i mleka o właściwościach zmiękczających i regenerujących. 200  ml


 Moja opinia:
Pilling jest faktycznie gęsty, skóra jest po nim idealnie gładka. Nawilża, pięknie pachnie a do tego nie uczula mnie (a jestem alergiczką i niektóre z produktów Ori mnie uczulają). Najlepszy pilling jakiego kiedykolwiek używałam, jest moim 'must-have'. Zgadzam się w 100% z opisem producenta. Mogę z czystym sumieniem ocenić go na 6+ :)
 ~ Cena waha się od 29 zł w dół w zależności od promocji ;)



 2. Tusz do rzęs Oriflame Beauty WONDER


Opis producenta:
Rzęsy, o jakich marzyłaś! Maksymalnie długie, gęste, podniesione i jedwabiście gładkie! Rewolucyjna szczoteczka 3D rozdziela rzęsy i każdą otacza warstewką tuszu, rozprowadzając go idealnie gładko, bez grudek. Super trwałe pigmenty gwarantują intensywność koloru, a mleczko z liści palmy - kopernicji odżywia rzęsy. 8  ml

Moja opinia:

Wszyscy zachwycają się tym tuszem. To prawda jest czym. Wydłuża, podkręca nie skleja jak inne tusze. Jednak jeśli się chcę osiągnąć efekt długich rzęs (np. na imprezę) trzeba się namęczyć, bo przy większej ilości tuszu lekko je skleja. Wystarczają mi na co dzień 3 pociągnięcia, aby nadać im ładny wygląd.  Szczoteczkę tego tuszu wprost uwielbiam! Minusem dużym jest, że długo schnie, czasami się zapomnę i... muszę patyczkiem zetrzeć z górnej powieki, czy dolnej :). Momentami pobolewają mnie od niego oczy, ale nie są czerwone, tylko lekko mnie czasami szczypią.  Mam ten tusz od 3 - 4 miesięcy i już mi wysechł trochę. 
Do stosowania na dzień jest OK daję 4+ (łamaną) na 5= :P
2.Oczyszczająca maseczka Pure Nature z glinką i ekstraktem z łopianu


 Opis producenta:

Glinka i ekstrakt z łopianu usuwają zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Pozostawić na 10 minut do wyschnięcia. Do cery normalnej i tłustej. 50  ml


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz